Lubang hendaklah ditebuk 1 inci daripada penjuru atas kiri dan 1 inci daripada penjuru kiri untuk tujuan penawanan fail. Cara penyimpanan dokumen adalah di dalam bilik kebal peti besi dipasang dengan kunci kombinasi cabinet keluli dipasang dengan palang besi dan bangunan yang.


37 Warna Kulit Fail Rahsia Besar Background Rahsiagallery

Perkara SULIT - kulit fail berwarna hijau Am 436.

Warna kulit fail rahsia. TERHAD Warna Putih 69 SEKSYEN 2C. Catat Butiran Pada Kulit Fail Baharu ü Tajuk fail dan Nombor Rujukan Fail Tajuk fail dan Nombor Rujukan Fail hendaklah dicatatkan pada kulit fail dengan jelas menggunakan dakwat kekal warna hitam atau biru. Fail-memfail Para 41 dan b c Surat Pekeliling Am Bil.

RAHSIA BESAR RAHSIA - di dalam bilik kebal atau peti besi yang dipasang dengan kunci tatakira. KULIT FAIL RAHSIA BESAR AM 437 AM 438 13 213 Pembukaan Fail Baharu 2131 Semakan teliti perlu dibuat sebelum sesebuah fail baharu dibuka bagi mengelakkan berlakunya. RAHSIA Warna Merah Jambu berpalang merah di sebelah luar kulit hadapan dan belakang 3.

SMSL S100 -118 vi Daftarkan semua fail yang dibuka termasuk fail baharu dan fail jilid baharu ke dalam Senarai Daftar Fail. 2 Tahun 1987 Peraturan Pengurusan Rahsia Rasmi d Akta Rahsia Rasmi 1972 Pindaan 1987 12 Langkah Kerajaan mengadakan peraturan-peraturan sedemikian adalah untuk memastikan bahan-bahan tersebut yang merupakan aset kerajaan. A i ii 12 PEMBUKAAN 8.

Untuk simpanan sementara boleh di dalam kabinet keluli berpalang berkunci. PENGKELASAN FAIL 1. Pada kulit fail dengan jelas menggunakan dakwat kekal warna hitam atau biru seperti gambarajah di bawah.

RAHSIA BESAR - warna kuning berpalang merah di luar hadapan dan belakang. Warna Kulit Fail 67. WARNA KULIT FAIL TERPERINGKAT 1.

Bagi fail terbuka warna kulit fail yang digunakan ialah PUTIH. - Tajuk fail terhad boleh dicatat di luar kulit hadapan. SULIT - Warna Hijau 4.

Warna Kulit Fail March 27 2014 34 Warna Kulit Fail. RAHSIA BESAR - warna kuning berpalang merah di luar hadapan dan belakang. V Kaedah pewujudan fail terperingkat TERHAD T SULIT S RAHSIA R dan RAHSIA BESAR RB Bagi fail terperingkat pembukaan fail juga perlu merujuk kepada klasifikasi fail.

Rahsia Sulit atau Terhad mengikut mana yang berkenaan oleh seorang Menteri Menteri Besar Ketua Menteri. ü Kertas-kertas Yang Berhubung Catatkan nombor rujukan fail lain yang ada hubung kait dengan fail ini umpamanya fail dasar mesyuarat jawatankuasa undang. KULIT FAIL RAHSIA GAMBAR 6.

Fail perlu disertakan dengan Kertas Minit di bahagian dalam fail dan tali berwarna hijau. PUTIH dan tercatat perkataan TERHAD. 2 kertas-kertas yang berhubung catatkan nombor rujukan fail lain yang ada hubungkait dengan fail ini umpamanya fail dasar mesyuarat jawatankuasa undang-undang peraturan dan sebagainya bagi.

PENGKELASAN FAIL 1. HIJAU dan tercatat perkataan SULIT. Maklumat ini dimuatkan di dalam fail berwarna kuning dan berpalang X merah memenuhi kulit hadapan fail 27.

Tajuk Fail dan Nombor Rujukan Fail ditulis dengan dakwat kekal di atas kulit fail. Perkara RAHSIA - kulit fail berwarna merah jambu berpalang merah depan dan belakang Am 437. Untuk simpanan sementara boleh di dalam kabinet keluli berpalang berkunci.

Pengurusan fail untuk pengurusan kurikulum hemkokurikulum perjenisan melalui kaedah penaziran sekolah. RAHSIA BESAR RAHSIA - di dalam bilik kebal atau peti besi yang dipasang dengan kunci tatakira. Maklumat tentang urusan kerajaan yang masih dalam proses perancangan adalah merupakan antara rahsia besar kerajaan.

Maklumat ini dimuatkan di dalam fail berwarna kuning dan berpalang X. RAHSIA BESAR Warna Kuning berpalang Merah di sebelah luar kulit hadapan dan belakang 2. Warna Kulit Fail Rasmi.

Warna Kulit Fail. Iii Mengklasifikasikan keselamatan fail mengikut warna kulit fail. Perkara RAHSIA BESAR - kulit fail berwarna kuning berpalang merah depan dan belakang Am 438.

Warna Kulit Fail Warna Kulit Fail PENYIMPANAN SELAMAT berkait dengan keselamatan fizikal kawalan ekses keselamatan bangunan peti-peti keselamatan dan kunci keselamatan bilik perlindungan daripada diperhatikan dan curi dengar PERATURAN PENYIMPANAN 1. WARNA KULIT FAIL TERPERINGKAT 1. Warna fail bagi Rahsia adalah berwarna merah jambu berpalang merah di sebelah luar kulit hadapan dan belakang.

RAHSIA BESAR RAHSIA - di dalam bilik kebal atau peti besi yang dipasang dengan. RAHSIA RAHSIA BESAR WARNA KULIT FAIL Terbuka Putih Terhad Putih dan tercatit perkataan TERHAD Sulit Hijau dan tercatit perkataan SULIT. Warna Kulit Fail.

Rujukan fail ditulis di luar kulit. TAKLIMAT KESELAMATAN PERLINDUNGAN 18 March 27 2014 35 Warna Kulit Fail March 27. Tajuk ditulis di sebelah dalam kulit hadapan.

Warna Kulit Fail Warna Kulit Fail Warna Kulit Fail PERATURAN PENYIMPANAN 1. RAHSIA BESAR RAHSIA - di dalam bilik kebal atau peti besi yang dipasang dengan. SULIT Warna Hijau 4.

WARNA KULIT FAIL TERPERINGKAT 1. Hanya tajuk fail Terhad boleh ditulis di luar kulit hadapan. Tanda Keselamatan Fail Rahsia Besar - Kuning dengan berpalang merah dikulit depan dan belakang.

Tajuk fail dan nombor rujukan fail hendaklah dicatatkan pada kulit fail dengan jelas menggunakan dakwat kekal warna hitam atau biru seperti gambarajah. Maklumat tentang urusan kerajaan yang masih dalam proses perancangan adalah merupakan antara rahsia besar kerajaan. Rahsia Sulit atau Terhad mengikut mana yang berkenaan oleh seorang Menteri Menteri Besar Ketua Menteri.

Warna Kulit FailWarna Kulit Fail 68. KUNING dan BERPALANG MERAH dan tercatat perkataan RAHSIA BESAR. SULIT - Warna Hijau 4.

Tanda keselamatan dengan warna fail. - Tajuk dicatat sebelah dalam kulit hadapan. E-melkan Ini BlogThis.

O Rahsia Besar kuning berpalang merah di luar kulit hadapan dan belakang o Rahsia merah jambu berpalang. Menteri Menteri Besar Ketua Menteri atau. Dalam pepasangan komputer dokumen termasuk.

RAHSIA BESAR RAHSIA - di dalam bilik kebal atau peti besi yang dipasang dengan kunci tatakira. RAHSIA - Warna merah jambu dengan berpalang merah di luar hadapan dan belakang. Perkara TERHAD - kulit fail berwarna putih dengan cop terhad Am 435-Pin.

TERHAD - Warna Putih By Justme - September 26 2012. Contohnya arahan penting perwakilan Malaysia yang berunding dengan negara asing. TERHAD - Warna Putih By Justme - September 26 2012 Tiada ulasan.

PROSES MENGKLASIFIKASI MENYUSUSN MENYIMPAN DAN MENYELENGGARA FAIL-FAIL BAGI MEMUDAHKAN PENGURUSANNYA APABILA DIPERLUKAN. Rahsia Besar Kuning Berpalang Merah Rahsia Merah Jambu Sulit Hijau Terhad Putih tetapi ditandacop perkataan TERHAD Terbuka Putih b Mendaftarkan Nombor rujukan fail dalam salah satu dokumen berikut. I Doket faharasat abjad dan doket faharasat bilangan.

MERAH JAMBU berpalang dan tercatat perkataan RAHSIA. SULIT TERHAD - disimpan di dalam Kabinet almari keluli berpalang berkunci. Warna Kulit FailWarna Kulit Fail 66.

RAHSIA - Warna merah jambu dengan berpalang merah di luar hadapan dan belakang. Ke atas dokumen rahsia rasmi dan dokumen rasmi daripada pendedahan atau penglihatan tanpa kebenaran.


Web Pengurusan Fail Rasmi Flip Ebook Pages 1 45 Anyflip Anyflip