Membela segala tertipu daya. Kunci gedung Nabi Sulaiman as yang dipanggil Panji Emas.


Jelaskan 4 Hikmah Mempercayai Hari Kiamat Apa Saja Ya Jawabannya

- Piramid Tanah Melayu apa sebenarnya tamadun yang telah kita bina.

Rahsia bangsa melayu yang disembunyikan. Kerajaan Melayu Melaka tidak terkecuali dalam hal ini. Semasa seorang pengembara Itali yang bernama Ludovico Vertema melawat Melaka antara tahun 1506 hingga 1510 pihak Portugis sering menghantar pengintip mareka ke. Lihat sahaja apa yang berlaku di Libya dan Afghanistan.

Kita hanya menerima bulat-bulat apa yang diajar dalam buku teks sejarah di sekolah universiti dan lain-lain pusat pengajian tinggi. Dari kepercayaan yang sebenarnya sangat jauh seperti yang dinyatakan. Ujian yang amat besar diturunkan oleh Allah terhadap hambaNya dalam bentuk kegawatan politik dalaman dan serangan anasir luaran sehingga runtuhnya Kota Melaka.

Ini kerana untuk menjaga kerahsiaan permainannya. Dendam dari Tebing Barat. Hud-seroja-esa-budi bahasa-akhlak-ikhlas-raja segala unsur-imam mahdi-panji hitam-bani tamim-sirah nabi saw dan pengulangannya di akhir zaman-rahsia no 1 dan 9-kaitan imam mahdi dan helang-misteri tabut dan persoalan2 berkaitannya-melayu dan kekuatannya-nabi Nuh as-Raja Ahmad-teori relatif-penciptaan manusia-rahsia bismillah-philosophy of lotus in buddhism.

Alter inilah yang tersembunyi di dalam setiap orang Melayu yang kenal dirinyaasal-usulnya dan siapa dirinya yang sebenarMelayu adalah bangsa misteri yang dimaksudkantelah banyak berubah dari karakter asal mereka ketika berada di wilayah Kanaan dan Sumeria Mesopotamia akibat perjalanan masa yang amat panjang selama beribu-ribu tahun. Sarjana tempatan perlu ke luar negara membuat kajian terperinci mengenai Laksamana Hang Tuah untuk membuktikan kewujudan pahlawan Melayu itu berdasarkan fakta tersembunyi di seluruh dunia sekali gus menolak dakwaan ia hanya mitos. Bagi Melayu yang hiba berduka lara diulik mimpi penglipur lara dunia.

Menganggap bangsa sendiri adalah kolot dan agama Islam adalah jumud padahal bangsanya adalah ahli pengembara dan pelaut terbaik dunia. Lazimnya perumah khadam ini adalah objek istimewa macam batu delima besi kuning besi meleleh kulit kerbau landor dan macam-macam lagi. Dalam hal ini maklumat yang dicatat dalam Sejarah Melayu dan Hikayat Hang Tuah mampu merakamkan pencapaian peradaban dan Tamadun Melayu pada.

Rahsia kedudukan luarbiasa Nusantara. Bangsa ini sentiasa sahaja terselamat dari ancaman mereka. Bangsa Melayu tiada durjana membela segala selagi bernyawa.

Keruntuhan Kerajaan Melayu Melaka yang gemilang adalah bertitik tolak dari beberapa asbab dalaman dan juga luaran. Keturah bermaksud kemenyan atau pun wangi-wangian yang kadangkala digunakan dalam upacara ritual. Sementara warga Palestin yang lahir di tanah negerinya sendiri sejak puluhan abad yang lalu terus diusir k eluar Palestin.

Bangkitnya Melayu bersatulah Islam. Mari bersama Srikandi menjelajah petunjuk-petunjuk yang ditinggalkan nenek moyang di antara prasasti riwayat-riwayat batu nisan tapak sejarah dan. Jom sama-sama kita baca.

SATU RAHSIA YANG MASIH TIDAK DIKETAHUI SECARA MELUAS OLEH DUNIASEBENARNYA ORANG CHAM LEBIH AWAL MEMAKAI ANGKA SIFAR ZERO DALAM SISTEM ANGKA jauh lebih awal dari orang-orang Arab yang kemudiannya memperkenalkannya kepada orang EropahMungkin ramai anak Melayu yang dungu dan mengabaikan pelajaran. Pakar sejarah Prof Emeritus Tan Sri Dr Khoo Kay Kim berkata walaupun sering diberitahu. Apabila berbincang mengenai kehebatan bangsa Melayu ada kerajaan-kerajaannya asyik-asyik terhenti pada kerajaan Melayu Malaka.

Yahudi menghina Islam dengan pelbagai Kod rahsia agenda Iluminiti di dalam pelbagai produk mereka yang dieksport ke seluruh dunia terutama negara Islam mengred dan mengklasifikasikan produk-produk mereka dengan beberapa versi seperti 15113111923 dan sebagainya mempelbagaikan promosi dan agenda 1511. Lawi ayam kerambit adalah senjata sulit atau rahsia orang MelayuPada zaman dahulu amat sukar untuk melihat permainan kerambit diajar secara terbuka. Profesor Khoo Khay Kim pernah berkata Tanah Melayu ini bukan sebarangan tanah.

Sebelum itu biar saya ingatkan ia macam cerita sains fiksyen tetapi inilah realiti sebenar. Ibn Athir berpendapat bahawa Bani Jawi yang kaya dengan sopan santun itu berasal dari anak cucu Nabi Ibrahim AS dengan isterinya yang bernama Qatura atau Keturah. Teknologi besi yang digeruni Yahudi.

Untuk orang Melayu Nusantara keseluruhannya keadaan agak unik. Lawi Ayam - Rahsia bangsa Melayu. Selain bangsa yahudi dilarang membeli atau menyewa tanah di Israel.

Protokol Sulit dari bawah dasar. Inilah Rahsia Yg Disembunyikan Oleh NASA Tentang Kota Mekah Tapi Dibocorkan Oleh Neil Armstrong. 32 Perkara Rahsia Israel Disembunyikan 1.

Firman Allah Taala yang bermaksud. Rahsia Besar Masjid Nabawi Yang Disembunyikan Selama Ini Amat malang umat Islam hari ini apabila tidak lagi mengambil berat walaupun masjid yang amat dikasihi oleh Nabi saw itu sendiri iaitu Masjid An-Nabawi. Bila tiba terbela yang dibela tiada yang miskin tiada yang hina.

Panji Emas Harta Tanah Melayu. Apa yang mereka cari di dasar bumi Nusantara. Allah telah menjadikan Kaabah rumah suci itu sebagai pusat bagi manusia Surah Maaidah.

Kita mula mengetahui bahawa bangsa Melayu bukan lagi fantasi dengan menyatakan misteri misteri dan misteri kerana semakin lama kita mula tahu yang misteri itu sebenarnya adalah rahsia bangsa Melayu yang sekian lama diam tidak menampilkan diri. Dari sini kita dapat menyelusuri susurgalur bangsa Melayu sebagai bangsa spiritualTidak diketahui siapakah ibu bapa KeturahTetapi terdapat sumber yang mengatakan kemungkinan Keturah berasal dari kaum kerabat raja agung Sargon yang memerintah Akkadia. Tipu daya dunia diperdaya segala isi rosak intisarinya.

Rahsia yang terpendam beribu tahun tentang satu bangsa pengembara yang mencari Tanah yang Dijanjikan semakin lama semakin terbongkar dengan penemuan pelbagai artifak yang penuh misteri dan mengundang pertanyaan seperti penemuan keris di sebuah kuil purba di Okinawa Jepunkendi purba yang sama di Vietnam. Yang tinggal adalah Melayu yang penuh perasaan terhadap bangsanya sendiri. Telah beberapa kali mereka cuba mencetuskan huru hara tetapi akhirnya terselamat juga atas kehendak Allah.

Saya ingin menceritakan sedikit tentang satu rahsia besar yang wujud dalam alam Melayu terutama di bumi yang sangat bertuah ini iaitu Piramid Melayu dan teknologi canggih yang terkait dalam sejarah nusa bangsa. Barang-barang ampuh berkhadam hilang keampuhannya apabila memasuki sempadan Tanah Melayu. Bermakna bahawa lakaran tersebut melambangkan betapa keupayaan orang Melayu mempamerkan kemampuan yang menjadi kemegahan bangsa dan negerinya yang setanding dengan bangsa lain.

Entri yang saya maksudkan masih lagi berkenaan kehebatan sejarah bangsa Melayu namun kali ini saya akan mengupas mengenai siapakah sebenarnya bangsa Melayu itu dan apakah peranan yang telah dan bakal dimainkan oleh bangsa yang dianggap pemalas ini dan apakah rahsia di sebalik kekeliruan kecelaruan dan kekaburan mengenai asal-usul bangsa ini. Di manakah kehebatan permainan senjata lawi ayam atau dikenali juga sebagai kerambit. Konspirasi Kejatuhan Kesultanan Melayu Melaka.

Kekayaan Bumi Tanah Melayu yang disembunyikan. Rahsia Kota Melaka Yang Disembunyikan Selama Ini Sejarah yang di rahsiakan selama ini telah dirungkai. Sesungguhnya Ibrahim itu benar-benar seorang yang penyantun lagi.

Setiap bangsa yahudi yang ada di setiap negara di seluruh dunia menjadi warga Negara Israel secara otomatik. Alter Terahsia Bangsa Melayu III. Penyiasatan sejarah Melayu oleh Srikandi kali ini menggali rahsia di antara dinasti-dinasti Melayu paling berkuasa di Nusantara namun jarang dibincangkan atau didedahkan siapa mereka sebelum ini.

Gelap dan semakin malap dek kerana ramai antara kita yang malas mengkaji dan menggali asal-usul sejarah tamadun kita. Apakah yang disembunyikan oleh sejarah selama ini. Sekali lagi sejarah digelapkan.


Get Rahsia Melayu Yang Disembunyikan Images Rahsiagallery