Mana taknya di usia yang menganjak 93 tahun Tun Mahathir masih. Dengan nama ALLAH kita mulakan hidup hanya kepada ALLAH jualah kita menamatkan hidup kita.


4 Rahsia Kecergasan Dan Umur Panjang Yang Diamal Oleh Tun Dr Mahathir Mohamad Majalah Labur

Anak Mahathir Yang Jutawan Rakyat Di Bawah Makan Kuah Sahajalah.

Rahsia tun mahathir. Ini Strategi Rahsia Tun M Jatuhkan BN. Rahsia Kejayaan Tun DrMahathir Yang Boleh Diterapkan Kepada Anak-Anak Tun DrMahathir yang merupakan Bapa Permodenan juga merupakan seorang bapa kepada 4 orang anak hasil perkongsian hidup dengan Tun Dr. Rahsia Segitiga Bermuda.

Antara rahsia Dr Mahathir berstamina dan kekal sihat adalah menjaga pemakanan dalam kehidupan sehariannya kata beliau. Anak dia makan is. Berat badannya pun kalau kita lihat macam tak ada perubahan langsung.

Mahathir berkata Lee bertanggungjawab menjadikan Singapura sebagai sebuah pusat kewangan dengan sebuah pelabuhan bertaraf dunia dan menjadi hab penerbangan. Tun Mahathir - Anwar Ibrahim - Nik Aziz. Mahathir merupakan negarawan yang disegani.

Dalam satu sidang media akhirnya Tun Mahathir mengakui Pakatan Harapan dulu pembangkang menggunakan media asing untuk memainkan isu2 persepsi tentang 1MDB. In a live video posted by Tun Dr Mahathir Mohamads official Facebook page he has given his reasons why he stepped down as Prime Minister on Monday 24th February. Bekas pengawal peribadi Tun M dedah rahsia.

Disegani kawan dan lawan. PANAS Akhirnya Rahsia Tun M Terbongkar Jua. Dan salah satu rahsia mengapa Tun Dr.

Saad Hashim 77 tahun berkata dia sungguh terharu apabila Mahathir sekali lagi dilantik sebagai perdana menteri. Saya selalu melihat Tun Dr Mahathir yang berusia 93 tahun tapi mampu menjadi perdana menteri makan sedikit sahaja cukup-cukup berhenti makan bila hilang lapar bukan makan sampai tersandar itu antara rahsia beliau menjaga kesihatan. Diakui dan diiktiraf oleh seluruh pelusuk dunia.

Jika kita lihat daripada usianya tiada siapa yang dapat menyangkal bahawa Perdana Menteri Malaysia ketujuh Tun Dr Mahathir Mohamad merupakan seorang manusia besi. Putrajaya merupakan tempat pentadbiran Kerajaan Malaysia. Siti Hasmah yang menjadi kesayangan rakyat.

Kita tahu apa segala yang Tun buat mesti ada kepentingan dan kelebihannya. Kisahnya adalah berkenaan tentang Terowong dan Bunker Rahsia di Putrajaya. JAM menunjukkan pukul 830 pagi dan Tun Dr Mahathir Mohamad baru saja tiba di Yayasan Albukhary di ibu negara.

Selepas Tun M dakwa tak pernah mohon apa-apa dari kerajaan Najib bongkar segala rahsia. - Ini berlaku di zaman Mahathir bukan zaman Najib. Tun M memang hebat.

Mahathir berjaya mengekalkan kesihatan hingga ke usianya sekarang ialah beliau juga mengamalkan pengambilan 1 pil multivitamin jenama Shaklee setiap hari. Saya memang aktif daripada dulu pun. Pelantikan Tun Dr Mahathir Mohamad sebagai Perdana Menteri Malaysia ketujuh mengembalikan semula kenangan bekas pengawal peribadi beliau semasa bertugas.

5 bahagian penting yang perlu bersentuh dengan dinding yang rata tersebut adalah tumit betis punggung bahu dan juga belakang kepala. Tiga manusia ini mendapat pengiktirafan oleh bangsanya sendiri akibat sebab-sebab yang tertentuTiga manusia ini adalah pemimpin yang diangkat dengan harapan untuk memimpin bangsanya ke arah masa depan yang lebih gemilangKetiga-tiga manusia ini juga dihina oleh sebilangan manusia yang marah dan kecewa. Tun Mahathir selalu diajukan soalan tentang rahsianya kekal muda dan sihat.

Selepas diasak bertubi-tubi dalam isu permohonan hartanah mewah kerajaan Najib Razak hari ini membalas serangan Dr Mahathir Mohamad. Apabila dirapatkan badan ke dinding yang rata tersebut. Usia 93 Tahun Masih Gagah Kemudi Negara Ini Rahsia Pemakanan Tun M Yang Anda Kena Cuba.

Tun nampak muda daripada usia sebenar apa rahsia Tun kelihatan cergas dan bertenaga. Dr Mahathir said that there are many reasons why he resigned but since he has the support of everyone he doesnt know which party to choose. Mahathir memberitahu media bahawa rakyat Singapura mesti menghargai jasa dan pengorbanan untuk Lee ialah penting kepada kejayaan Singapura hari ini.

Surat terbuka seorang doktor kepada marina mahathir these pictures of this page are aboutmarina mahathir lgbt. Dimana idea pembinaannya datang daripada seorang pemimpin genius Malaysia- Tun Dr. Jika selama ini bekas Ketua Pemuda PKR Ezam Mohd Noor sering dibayangi dengan isu enam kotak dan banyak mendiamkan dirinya apabila dicabar untuk membuktikan kewujudan kotak-kotak dokumen berkenaan Sabtu malam pada ceramahnya di Kuala Terengganu Ezam meleraikan isu berkenaan.

Betulkah Tun Mahathir Mengaku Fitnah Jadi Senjata Jatuhkan BN. Rahsia sihat Tun Mahathir akhirnya semua terbongkar. Setiap pemimpin besar pasti ada sejarah dan rahsianya yang tersendiri.

Akhirnya sudah terbongkar siapa dalang sebenar yang mengubah dokumen. Umum sedia maklum Tun Dr. Segi Tiga Bermuda Konteks Islam Dan Barat Segi Tiga Bermuda terus menjadi misteri.

Sat May 12 2018. Ketika itu sudah ada beberapa orang menunggu giliran untuk mengadakan pertemuan dengan Perdana Menteri ke tujuh itu. Pada hari ni terpanggil untuk berbicara mengenai segi tiga bermuda dengan korang semua.

Jika tidak bagaimana seseorang pemimpin seperti Tun Dr Mahathir boleh menjadi pemimpin dunia. Difahamkan Mahathir juga ada dua orang abang dan seorang kakak lagi hasil perkahwinan terdahulu bapanya Mohamad. Saya percaya kalau kita aktif terutama setelah kita bersara dan tidak ada lagi tugas-tugas tertentu itu sendiri mempunyai kesan baik kepada kesihatan dan kecergasan kita.

Hasil perkahwinan kedua-dua ibu bapa Mahathir itu dikurniakan enam orang anak iaitu Rafiah Puteh Habsah Bibi Mahadi Johara Mashahor dan Mahathir yang terakhir sebagai bongsu apabila lahir pada 10 Julai 1925. Tun Dr Mahathir mengamalkan keadah menyandarkan badan di bahagian dinding yang rata dan memastikan 5 titik badan akan menyentuh bahagian dinding tersebut. Dua bekas perdana menteri terus bertelagah dalam isu ganjaran kerajaan terhadap pemegang jawatan itu.

Selain memegang jawatan sebagai Perdana Menteri Malaysia selama 22 tahun beliau juga punya rahsia tersendiri untuk kekal sihat meskipun usianya kini sudah mencecah 85 tahun. Anak anak dia kaya sangat sangat rakyat di bawah sekadar makan ais sagat sahaja lah. Ezam ada rahsia besar Anwar-Dr Mahathir.

5 Tidur Secara Mencukupi. She is the eldest child of the 4th and 7th prime minister of malaysia tun mahathir mohammad and siti hasmah mohamad ali.


Kurang Tidur Sentiasa Aktif Rahsia Tun M Kekal Bertenaga Akui Kerap Terlupa Kerana Faktor Usia Semasa Mstar