A E benarkah cinta G A. Rahsia kita berdua Malaykord Report.


Alamanda Desa Photos Facebook

Haruskah aku mencuba Untuk merasainya Andainya aku kecewa Aku takut menjadi gila.

Haruskah aku simpan semua rahsia kita berdua. Korang ada pernah dengar tak lagu Rahsia Kita. Temui setelah ku tiada. Rahsia janji kita telah.

Di depan semua engkau tarik tangan aku G Yang sedang buat muka kosong tak ambil tahu. Duduk berdua di bangku bambu merenda cinta aku bahagia duduk berdua di bangku bambu bercanda ria dunia terasa milik berdua amboi indahnya cinta amboi indahnya cinta senggol-senggolan cubit cubitan aku bernyanyi kau petik gitar senandungkan cinta bunga berseri kumbang menari asmara kita semakin bersemi semoga abadi 3x 05. Khai Bahar feat Fatin Husna - Rahsia Kita Chord Capo 1 G B Em Am G B Em Angin Perlahan menyentuh jantungku Bm Bercerita Tentang kita Am Tak Ku temukan sebuah jawapan G B Dalam Ketenangan Em D Haruskah Ku simpan semuanya B Em Rahsia Antara kita berdua Am C B Bakal Kau temui setelah ku tiada Em Am Tak Ku sangka sesuatu darimu D G Indah Umpama.

Akan aku simpan di dalam kotak kecil dan kotak itu akan aku tanamkan. Rahsia Kita - Khai Bahar Fatin Husna Angin perlahan menyentuh jantungku bercerita tentang kita Tak ku temukan sebuah jawapan. Bila kan ku bisa menerima ketiadaanmu.

Sempatlah aku ggogle siapa Fatin Husna ni. Bagaimana haruskah untuk aku lakukan Demi rindu ini. Haruskah aku hentikan denyut nadiku Chorus.

Lirik Lagu Rahsia Kita Khai Bahar ft Fatin Husna. Haruskah aku bermain dengan perasaan yang terluka adakah ku masih cinta atau pun hanya merindu. Buang semua puisi Antara kita berdua Kau bunuh dia sesuatu Yang kusebut itu cinta Reff.

Dengar puisi ini di sini. Dimana Janjimu Yang Dulu. Huruf ini merupakan huruf konsonan yang paling sering digunakan dalam bahasa Inggris.

Dalam bahasa Inggris disebut tee dibaca ti. Rahsia kita berdua SHARE SHARE SHARE. HARUSKAH AKU BERMULA KEMBALI 1 year ago Jari Boloq.

Biarlah ku simpan semua ini Demi kesucian kasih murni Mungkin tercapai jua hasratku Andainya cinta aku temui. Tak Ku sangka sesuatu darimu. 3 comments E-melkan Ini BlogThis.

Temui setelah ku tiada. Fm G G bakal kau. Aku menerimanya Kita ternyata Satu dan semua Satu saat terkenang rindu.

Cm A haruskah ku simpan semuanya G Cm rahsia antara kita berdua. Profil T - Daftar Chord Gitar dan Lirik Lagu T - T adalah huruf Latin modern yang ke-20. Khai Bahar feat Fatin Husna - Rahsia Kita Chord G B E Am G B Em Angin Perlahan menyentuh jantungku Bm Bercerita Tentang kita Am Tak Ku temukan sebuah jawapan G Dalam Ketenangan Em D Haruskah Ku simpan semuanya B Em Rahsia Antara kita berdua Am C Bakal Kau temui setelah ku B tiada Em Am Tak Ku sangka sesuatu darimu D G Indah Umpama langit.

Haruskah Ku simpan semuanya Rahsia Antara kita berdua Bakal Kau temui setelah ku tiada Tak Ku sangka sesuatu darimu Indah Umpama langit Namun Akhirnya dirimu Membuatkan Aku terluka Hati Meruntun mencari pandangan Akhirkan Tak kelihatan Tak Ku temukan sebuah jawapan Dalam Kepalsuan Haruskah Ku simpan semuanya Rahsia Antara. Yang dapat meredakan Rindu yang lama telah kau simpan Aku harus dihukum dengan cinta demi rindu Kau maafkanlah aku Yang ingin bersamamu untuk hidup Yang penuh dengan sayang dan rindu Hanya takdir. Lagu ini juga turut dijadikan ost drama Rahsia Hati Perempuan.

Mesranya kita bila berdua Merenung bintang di langit indah Tapi semuanya tinggal kenangan. Rahsia Antara kita berdua. Aku taburi janji beribu Untuk menembusi Tembok hati sanubarimu Ataupun.

Dan memberi harapan untuk kita berdua Saling menjaga dan setia untuk selamanya Dan kini aku di sini Merasakan segala perasaan cintaku Di dalam pengabdian seumur hidupku Saling menjaga dan setia Saling menjaga dan setia. Bakal Kau temui setelah ku tiada. Kita berdua Setelah semuanya berlalu Hatiku sepi Kan ku simpan cintaku ini Dikala dikau pergi dariku Aku bersendiri mengapa kau begitu.

Kadangkala aku fikirkan semua yang kita harung bersama. Dalam bahasa Indonesia disebut te. Tak Ku temukan sebuah jawapan.

Menutup mata atas semua kelemahanmu. Mungkin tidak pada orang lain. Penyanyinya Khai Bahar dan Fatin Husna.

Bagai satu rahsia tapi kau sembunyikannya Apakah maksudmu sayang. Cermin jamban banyak berjasa pada aku. Kunci Gitar Khai Bahar Fatin Husna - Rahsia Kita Chord.

Angin Perlahan menyentuh jantungku. Aku minat lagu ni. Dengan nota-nota cinta buat kita berdua.

Dm F E bakal kau. Aku terus menunggu tibanya kata cintamu Oh. Yang buruk sangka tu tolong simpan kata kata sebelum terlebih belanja.

Fynn Jamal - 150 Juta Chord Artist. Cuba renungkan masa hadapan bersamaku. Saat ini aku sadari D A Em G Ku simpan perasaan ini D A Em G Ku inginkan mengisi hari D A Em G A Ada yang selalu menemani Chorus.

Kan ku bakar semua hapuskan semua kenangan. Kongsi ke Twitter Kongsi ke Facebook. Intro C E Am Dm - F - E - Dm - C E Am angin perlahan menyentuh jantungku Em bercerita tentang kita Dm tak ku temukan sebuah jawaban C E dalam ketenangan Am G haruskah ku simpan semuanya E Am rahsia antara kita berdua.

Angin perlahan menyentuh jantungku bercerita tentang kita tak ku temukan sebuah jawapan dalam ketenangan haruskah ku simpan semuanya rahsia antara kita berdua bakal kau temui setelah ku tiada tak ku sangka sesuatu darimu indah umpama langit namun akhirnya dirimu membuatkan aku terluka hati meruntun mencari pandangan akhirnya tak kelihatan tak ku. G B E Am G B Em Angin Perlahan menyentuh jantungku Bm Bercerita Tentang kita Am Tak Ku temukan sebuah jawapan G Dalam Ketenangan Em D Haruskah Ku simpan semuanya B Em Rahsia Antara kita berdua Am C Bakal Kau temui setelah ku B tiada Em Am Tak Ku sangka sesuatu darimu D G Indah Umpama langit C Am Namun Akhirnya dirimu FB Membuatkan Aku. Lupakan semua Apa diimpikan jadikan pengalaman cinta.

Patah seribu hatiku Bila mengenangkan segala yang kita bina bersama Haruskah ku lupa kerna engkau telah pergi Biar pergimu tanpa relamu Namun hatiku tetap rasa Kejamnya kau meninggalkanku dengan nota-nota Cinta buat kita berdua bila kan ku bisa menerima ketiadaanmu Kan ku bakar semua hapuskan. Aku terus merayu padamu Haruskah. P- Haruskah ku simpan semuanya Rahsia antara kita berdua Bakal kau temui setelahku tiada L- Tak ku sangka sesuatu dari mu Indah umpama langit Namun akhirnya diri mu Membuatkan aku terluka P- Hati meruntun mencari pandangan Akhirnya tak kelihatan Takku temukan sebuah jawapan Dalam kepalsuan LP - Haruskah ku simpan semuanya Rahsia.

Haruskah aku menanti cinta ini Kerna kau tak pernah mengerti hatiku. Aku rasa banyak rahsia kita akan dibongkar. ATIE ZIEYAS GIVEAWAY 1 year ago.

Aku beli semua pokok janji bumi kekal hijau Awi Rafael Kalau aku kaya. Okeylah berbalik kepada tajuk entri. Ikatan kita berdua 3 Sayangilah diri ini Belailah jiwa nan sepi Kelayuan.

Rupanya dia penyanyi smule. - Chord Gitar dan Lirik Lagu dari artis T Chord Solid AG Bujang Merana Chord Sisa Sisa Cinta Chord Curse of The. Haruskah Ku simpan semuanya.

Hari hari hari raya. Oh haruskah aku menyatakannya Walau lidah kelu membisu Bertanya Gelisahnya hati ini. Aku Alif erti yang pertama.

Cm Fm tak ku sangka sesuatu darimu. Saat ini aku sadari D A Em G Ku simpan perasaan ini D A Em G Ku inginkan mengisi hari D A Em G A. Andainya aku kau lepaskan Tidak semua percintaan Kan berakhir dengan bahagia Kelukaan pasti datang.


Hits Musikindo Youtube Channel Analytics And Report Powered By Noxinfluencer Mobile